batteri jävel!

Åkte till Farmor idag för att fira påsk, satt i bilen och lyssnade på musik typ hela vägen förutom den sista milen, mitt batteri dog även fast jag precis hade laddat den :@!!!!!
blir så jävla sur när batteriet dör när man lyssnar på musik, kunde inte änns smsa, fick typ sitta där och låtsas att jag lyssnade (dom skämtade om ngn jävla tupp, såå himmla tråkigt) fast kunde ändå inte smsa med ngn för mitt kontantkort hade gått från Kompis till Bas, men ska fylla på imorron ändå så.

Elin beställde hem Best Friends navelsmycket igår och sen smsade hon om att hon hade beställt hem en som en överraskning till mig (yaay :D) fast den var tilfälligt slut, men får den när den kommer in på lagret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0