Bazinga!

ska typ gå och lägga mig nu, måste till damp praon imorron, och det e alltid värst på måndagar för dom städar typ inte på söndags kvällen, så vi måste typ dammsuga, torrmoppa och svabba hela jävla golvet, aja måste ändå bara stå ut i 1 vecka till. Praon får mig till och med (fattar inte att jag kmr säga detta men) att sakna skolan!!!!! och jag har typ dampprov när jag kmr tillbaka, påtal om prov så måste jag också göra hemårovet vi fick i fysik hehe får inte vänta tills sista minuten som jag typ alltid gör xD fast jag lär mig bättre på kvällen för då drömmer jag om det ochh då kommer jag bara ihåg det fast innan jag somnar så ska jag lägga ut en till skämtbild på Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0