Hur jag spenderar min lördags kväll xD

har skiit tråkigt så hittade några coola *host* nördiga *host* twilight grejer xD

Du säger människa.
Jag säger Vampyr.
Du säger Paris Hilton.
Jag säger Bella Swan.
Du säger Zac Efron.
Jag säger Edward Cullen.
Du säger pop.
Jag säger blod.
Du säger vampyrer är skrämmande.
Jag säger Vampyrer är skit coola.
Du säger Hollywood
Jag säger Forks

Normala Personer: Litar på sina lokala meteorologer för en väderprognos.
Twilight Fans: Förlitar sig hellre på Alices framtida prognoser.
Normala Personer: Säger Oh my god (OMG).
Twilight Fans: Säger Oh my Edward (OME).
Normala personer: Går till en psykolog för att berätta om sina känslor.
Twilight Fans: Vet att Jesper redan kan känna deras känslor utan att man säger något.
Normala Personer: Säger håll käften annars ska jag visa dig hur man gör.
Twilight Fans: Säger håll käften annars ska jag be Volturi visa dig hur man gör.
Normala Personer: Tror att alla vampyrer är som Dracula.
Twilight Fans: Vet att mycket bättre och absolut älskar Cullen Vampyrer.
Normala Personer: Skriker "HJÄLP MIG NÅGON!" när de blir jagade.
Twilight Fans: Skriker "EDWARD RÄDDA MIG!" när de blir jagade.
Normala Personer: Blir nervösa/rädda när åskan går.
Twilight Fans: Vet att Cullens spelar Baseball någonstans och att det troligen är Emmett som slår.
Normala Personer: Skulle välja en solig plats att åka på semester till.
Twilight Fans: Skulle åka till Forks i Washington direkt.
Normala Personer: Lägger inte upp det här på sin blogg.
Twilight Fans: Måste ha den här på sin blogg!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0