godnatt

ska gå och lägga mig nu, e typ helt slut, aja somnade iaf inte när jag kollade på cougar town :). va typ as trött i skolan så då frågade min engelska lärare om jag ville ha en kopp kaffe (fattade att hon skojjade), lite myskoo...
Srry att jag inte har uppdaterat idag, va med romanaoch sen när jag kom hem så var jag tvungen att skriva klart mitt PM, menmen nu får man äntligen sova lite.

kom på att vi inte har gympa imorron, vi har livskunska och då kmr vi ha sexual kunskap, vår lärare gjorde ngn konstig låda där man kan ställa frågor anonymt, typ jag rebecka, linn, romana och jennifer kom på typ as konstiga frågor. nu kmr våran lärare att tro att vi e värsta sex galningarna elr ngt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0