inget att skriva

har inte skrivit på ett tag för att jag hade (om ni har läst rubriken vet ni dom närmaste 3 orden kmr bli) inget att skriva om.

Fast typ igår skulle jag kolla på alla SAW filmerna med Jennifer men vi hade inte planerat så bra, först skulle vi kolla på dom hos Jennifer, men sen kunde vi inte göra det så vi skulle kolla hemma hos mig ist.
Men då var jag tvungen att städa mitt rum och på nedervåningen och det tog typ 2 timmar, sen så skulle Jennifer äta innan hon kom och när hon hade ätit klart så va vi tvugna att vänta typ en timme innan hennes mamma kunde sjutsa henne för dom skulle få gäster.
Sen när hon äntligen kom hann vi bara kolla på dom 3 första filmerna innan hennes mamma skulle komma och hämta henne för hennes mamma ville inte att hon skulle sova borta just den natten *damp* men vi får kolla på dom andra en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0