tired, soo very tired

har varit på vattunöden idag. OCH JAG CYKLADE DIT!!!! vet nu hur jävla långt det e!!??? typ dog när jag kom hem. menmen, somnade i soffan när jag kom hem sen väckte pappa mig och då blev jag skit sur på honom för jag ville fortsätta sova xD fast fick choklad av honom, för han vet att jag hatar att bli väckt, men annars skulle inte jag kunna sova inatt.

men ska kolla lite på tv sen duscha för jag luktar rök tack vare den jävla grillen som alltid skulle blåsa rök på mig (var iaf inte dum nog att sticka fram huvudet över grillen som vissa andra *host* John *host*) fast vi fick grilla marshmallows så jäävla gott asså (man förtjänar ngt gott när man e duktig och cyklar typ 1,5 mil på en dag och tackar nej till sjuts)

KAN DET INTE BLI LÖRDAG SNAAART?!?!?!?!?! Ska äntligen få ase Yassin. har inte träffat henne sen jullovet typ <333 hon brukar alltid komma hit så ska bli kul att få åka till henne och träffa Cecilia och deras katter ;P (ganska ironiskt, först hade dom råttor som husdjur, huur söööta som helst, och sen skaffar dom katter xD)

ska gå nu iaf, somnar snart och så måste jag hinna baxa TV:n innan min syrra tar den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0